четверг, 21 июня 2012 г.

Портфоліо

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту “Ядерний вибух”

Назва навчальної теми

Атомне ядро. Ядерна енергетика.”

Основний та другорядні навчальні предмети

Основний предмет — фізика. Допоміжні предмети які можливо використовувати під час виконання проекту — це біологія, географія, інформатика.


Вік учнів, клас 9 — клас, 14-15 років.


Стислий опис проекту

Пропонований проект слід реалізовувати учням 9 класів, оскільки вони вичають відповідну тему в курсі фізики. Використання проекту дозволить поглибити знання учнів з даної теми. Робота в групах дасть моживість кожному учневі віддаватися повністю виконанню поставленої мети. Під час пошуку матеріалу для виконання проекту учні працюватимуть в бібліотеці, здійснюватимуть пошук інформації в періодичних виданнях, користуватимуться послугами Всесвітньої мережі Інтернет. Представлення інформації буде здійснюватись за допомогою презентацій, публікацій, буклетів, створення відповідної сторінки на сайті wikki тощо.

План

Навчальні цілі

  • ефективне формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та
написання;
  • вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем;
  • належне використання цифрових технологій, інструментів та комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних

Опис оцінювання

Впродовж всієї теми проводиться оцінювання учнів. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань і упередженнь щодо використання статистичних даних для порівняння теперішньої картини та майбутньої. На початку вивчення теми відбувається організоване обговоренняключового питання. Під час обговорення вчитель робить коротенькі нотатки для того чоб потім під час роботи в групах можливо було здійснювати контроль за виконанням проекту. Учні з самого початку роботи над проектом використовують три форми оцінювання проекту, а саме: ЗНАЮ-ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ-ДІЗНАВСЯ; питання для навичок самостійної роботи; самооцінювання. В залежності від того, яку форму роботи представлення результатів роботи в проекті вони обирають, щоб керувати своє навчання. Під час виконання проекту буде оцінено учнівськупрезентацію, буклет.
Таким чином щцінювання здійснюється:

Відомості про автора

Ім'я, прізвище — Глушко Ірина

Фах, навчальний предмет — вчитель фізики

Навчальний заклад — Сахновщинська гімназія

Місто\село, район, область — Харківська область, Сахновщинський район.

Контактні дані — ira.G.G1986@list.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу — з 18.06.12 по 22.06.12

Місце проведення тренінгу - Харківська академія неперервної освіти


Тренери - Василенко Юлія Миколаївна

2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Сподобалося як прописано оцінювання та презентації. На Вашу гугловську скриню я відправила, що треба трішки підправити. Тут знову браузери з сайтом дивно працюють, тому це повідомлення може до Вас прийти двічі :-)

    ОтветитьУдалить